Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

Svata Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:17 CEST 2004

jenik wrote:

> ktomu stozaru, mozna kdybys nebyl tak zaneprazdnen necinnosti, mohl by
> sis prohlednou instalaci

Je videt, ze mas perfektni prehled co delam ci nedelam ;)

> http://socka.datunel.net/cpg/displayimage.php?pos=-2474
> zde jasne vidis kolik stozaru sem postavil.
> nebudu ted vysvetlovat jak to vzniklo, mozna bylo lepsi kdyby mne an tu
> strechu neukecali, ale budis.

Jak jsi jiste zachytil, jsem lama na HW, takze se do veci
stozar-nestozar a co na nej nepletu. Co delam ja zacinam od konce
pigtailu dal do site.

Stozar budou jiste komentovat ti, co planovali HW na instalaci - ja
beru za dane, ze bylo potreba jej vztycit kvuli mistnim podminkam, a pak
plati co jsem psal.

> a zde http://socka.datunel.net/cpg/displayimage.php?album=22&pos=4
> muzes videt sterbinovku, prvni kterou sme kdy vyrobily, na ni jelo na
> balkone spokojene 20 lidi, uplne vklidu.

Jo, presne do okamziku, kdy jsi Ty osobne prohlasil (na mailing listu),
ze si neprejes, aby na Tobe byli zavisli uzivatele site.
Od te chvile dal je umisteni AP Socka v soukromych prostorach problem.

> vis ono nekdy , nejak ty rikas ze sme lajdacily, bylo lepsi setrit.
> delaly se funkcni reseni za minimum penez. Ale to ty stejne nikdy
> nepochopis.

Hmm... myslis ? No jasne, na motokarach jsem nebyl, takze chapat zcela
jiste nemuzu nic.
Bez urazky -- ano, nepochybuji ze kdyz se Ty nebo nekdo dalsi zameri na
optimalizaci nakladu, tak Sdruzeni usetri. No tak do toho, probuh, misto
toho abys jenom nadaval a delal chytreho ex-post.

-Svata