Práce na AP Stockholm

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Říjen 12 23:48:26 CEST 2004

ostiarius wrote:
> (c)í^(1)Maria,
> ty moje výpadky jsou úplni` stejný jako má aphelsinky.klfree.net!
> I", 3/4e se situace ?e^(1)í ....
> Na hotsaniku je zkomolený moje jméno, já nejsem Ositarius, ale OSTIARIUS
> moje profesorka latiny by se obracela v hrobi`, kdyby byla mrtvá .... (to byl
> spí^(1) p?íspi`vek do fun)

:-/ jsem bohuzel nevzdelan, preklep.

Ad Stockholm -- ted je tam puvodni verze driveru, na ktere Stockholm
bezel do 9/2004, zatim zda se bez pozitivniho vysledku :-/
Vzhledem k tomu ze jsem sam pripojeny na Stockholm mi "downgrade" trval
tak asi cely vecer :( porad jsem padal.

Ano, vsichni klienti padaji nastejno. NECO se stane, AP zacne mit
obrovske latence a jedina pomoc je de-associovat klienty.

-Svata