Re: Práce na AP Stockholm

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Středa Říjen 13 00:30:50 CEST 2004

te překlep mě nikterak neirituje byla to spíš recese ,,,

Je to divný, stock byl přetíženej a pingy na bránu jsem měl hrozně velký
pořád, ale připadá mi, že padat to začalo až potom co se přehodil na 9kanál.

Takže to padá asi všem .... v neděli, ale truchlil jen Jenyček a ja .... asi
se to zhoršilo?

ostiarius

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckhji4$ogg$1 na lit.fsid.cvut.cz...
(to byl