Re: Práce na AP Stockholm

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Úterý Říjen 12 23:32:12 CEST 2004

ŠíšMaria,
ty moje výpadky jsou úplně stejný jako má aphelsinky.klfree.net!
Ď, že se situace řeší ....
Na hotsaniku je zkomolený moje jméno, já nejsem Ositarius, ale OSTIARIUS
moje profesorka latiny by se obracela v hrobě, kdyby byla mrtvá .... (to byl
spíš příspěvek do fun)

  (ostiarius na centrum.cz)
    ICQ # 317-390-391
      Skype # ostiarius

"Marek Cadan" <marek_cadan na cz.ibm.com> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.426.1097615484.1922.kladno na sluzby.klfree.net...
Ahoj, k emailu jsem se dostal az ted.
Problem s pripojenim na AP Stocholm mam posledni cca dva tydny taky. V
podstate stejne priznaky jako  se tu probiraly...
Kdyz jsem se koukal na AP co je okolo ve vzruchu, posledni dobou se mi
zobrazuje sit "zlicin" a vetsinou s mnohem silnejsim signalem (viz.
obrazek).
Jestli je ten signal opravdu az ze Zlicina, tak potes panbuh...

Jinak moje HW AP OvisLink 1120AP jede taky 24/7, takze je mozno jej take
sledovat...  :-)

MACo

garat na volny.cz
Sent by: kladno-bounces na sluzby.klfree.net
12.10.2004 13:48

kladno na sluzby.klfree.net
cc

Subject
Re: Práce na AP Stockholm

Ano, uz se to vi.
Nektere klienty sledujeme v HotSanicu
(http://gomen.klfree.net/hotsanic), zmineny problem se tam
projevi zlutou carou (ping timeout).

Zpetne snad budeme schopni vysledovat zda se v danou dobu
vyskytuji stale ti sami klienti (jeden z nich by byl
pravdepodobne "rusicka").

Vzhledem ke vcerejsimu priznivemu vysledku se downgradoval pouze
driver pro XI-626 (hostap), dnes bude downgrade cele distribuce a
bude-li to mozne, tak pro jistotu downgrade hostapu na verzi,
ktera bezela na Stockholmu do 9/2004 (potiz s ni je, ze neumi
nektere veci, ktere bychom radi, ale na pokusy by to melo
stacit).

:(

-Svata