Reakce tak nejak na vsechno (FUN FLAME :))

Jerry! promne na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 25 18:39:13 CET 2004

Si to spatne parsujete. To neni U Sosala, ale Usosala, coz je jméno z
indiánské historie - jediné samanky která kdy zila (normálne to byly
chlapi).
ad jména ostatní: copak na tom fakt tak zálezí? Kdo chce vedet co to je za
vysílac, tak si to zjistí, stejne jako se to riká o vsem. Ze se to nekomu
nelíbí - me se taky nelíbí název kryton, pác Cervenej trpaslík je hovadina
(heh, tak tomu rikam cernej humor :))
Úrední siml - kde ten se tu vzal??? Co tomu je do toho jak se co jmenuje? Já
myslel ze pro tyhle lamy je podezrelej i název XML a DHCP. Navíc zde hrozí
konflikt lamy se Zebrou :) ("Coze??? Vy jste sdruzení priblizující sítové
technologie spolecnosti a staráte se tam o zebry??") Já myslel ze taky jde o
nejakou srandu v tom pojmenovávání. Viz príma starsí clánek
http://www.root.cz/clanek/2161
(hlavne ta diskuse je dobrá :)

To Vilik: v pondelí teda na standardnim míste?? :)

Jerry!

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.844.1101398732.2877.kladno na sluzby.klfree.net...