Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Čtvrtek Listopad 25 17:08:40 CET 2004

On Thu, Nov 25, 2004 at 04:45:51PM +0100, Mostock wrote:
> Pokud se bude menovat SSID klfree-USosala tak nevidim jedinej duvod proc by
> se to nemelo tak menovat ze ej to klfree se pozna a ze nebude vedet kde to
> je?Jen at si ty stranky projde samy se prezentujeme ze sme sdruzeni a ne
> firma ktera prinese vse pod nos ne?Nebo se snad planuje prejmenovani vsech
> routru podle mista? cili treba klfree-sitna a pod?

btw: kLfREE-sitna vysila uz nekolik mesicu:-)

nazev kLfREE-usosala mi prijde nevhodny - protoze nejsme a nechceme
byt klubem sosacu, proste mi to prijde demoralizujici. Hned jak jsem zjistil,
ze QiQo prejmenoval ESSID z puvodniho kLfREE-doksy na kLfREE-usosala, tak jsem
ho upozornil na to, ze se to zrejme rade nebude libit a at pocita s tim,
ze nejspis vratime zpet.

Tom