Reakce tak nejak na vsechno (FUN FLAME :))

lubie lubie na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 21:41:30 CET 2004

se budu muset zacit hadat taky :oD pac Kryton musi zustat!!! (protoze na nej
planuju pripojit AP Holy )

S pozdravem a pranim pekneho dne.

lubie

Lubos Koucky
kLfREE.NET
"Jerry!" <promne na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:co55a0$mv0$2 na lit.fsid.cvut.cz...
> Si to spatne parsujete. To neni U Sosala, ale Usosala, coz je jméno z
> indiánské historie - jediné samanky která kdy zila (normálne to byly
> chlapi).
> ad jména ostatní: copak na tom fakt tak zálezí? Kdo chce vedet co to je za
> vysílac, tak si to zjistí, stejne jako se to riká o vsem. Ze se to nekomu
> nelíbí - me se taky nelíbí název kryton, pác Cervenej trpaslík je hovadina
> (heh, tak tomu rikam cernej humor :))
> Úrední siml - kde ten se tu vzal??? Co tomu je do toho jak se co jmenuje?
Já