Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Středa Listopad 24 01:11:59 CET 2004

> To neni mozny....takze bacha....kryton se bude prejmenovavat na
> rozdelov1,  engrt na rozdelov2 a vezak na rozdelov3, midway na sitna1 a
> arigato a  rebeca na krocehlavy1 a krocehlavy2.......to proto aby se to
> nemuselo  pracne vyhledavat :))

Vypadlo mi nakonec to nejdulezitejsi - "v Kladne to samozrejme dost
dobre nejde, proto vymyslime jine alternativy".

> [...]
> vyhledvani jmena tak stejne si kazdej zajemce nejdriv projde mapu
> jestli  ma u sebe pokryto a co se tyce lidi pripojenych na doksy, tak s
> tema si to  beztak domlouvam ja. Jinak jestli trvas na tom, ze to nutne
> musi byt  klfree-doksy, tak se ozvi ja ti dam kontakty na lidi, ktery
> jsou na tom ap  pripojeny a muzes je obehat a prepsat jim to jednotlive
> na tech jejic  ovisech. V neposledni rade stejne AP nepokryva cely doksy
> a nejspis bude v  budoucnu nutny, aby se postavil dalsi bod nekde ve
> stredu doks a tam si  muzes dat essid treba klfree-jirkabulan-jo.

K5 te na to myslim upozornoval, ze se mu to nezda - driv nez byli
klienti? Tak nejak to rikal (mozna se pletu). Az vyvstane potreba pokryt
jinou cast Dokes, tak budu rad, kdyz budu mit essidovy pomnicek:-)

Kolik je to lidi?

> Tady pod to uz prosim neflamuj.
Upozornuju na fakta. Flame to snad neni?