Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Středa Listopad 24 00:02:28 CET 2004

Dne Tue, 23 Nov 2004 23:29:29 +0100 napsal/-a Jiri Bulan <bo.jo na volny.cz>
příspěvek následujícího znění:

> Tvuj Access Point se bude jmenovat Doksy, essid masteru bude
> kLfREE-doksy. To proto, aby to kazdy pochopil a poznal pri scanovani,
> aniz by musel slozite prohlizet stranky Klfree, kdeze to vlastne usosala
> lezi.
>
> Node (neboli router) se klidne usosala jmenovat muze, a cely tvuj site
> se usosala pojemenovat taky muze. Vzdyt je to realita, ne? Jde nam (cele
> Rade) jen o usnadneni pripojovani novych (a schopnejsich) clenu
> svepomoci.
>
> JB
>
> P.S. Flame se rozhorel a zase zhasnul, jako kazdy jiny :-)

To neni mozny....takze bacha....kryton se bude prejmenovavat na rozdelov1,
engrt na rozdelov2 a vezak na rozdelov3, midway na sitna1 a arigato a
rebeca na krocehlavy1 a krocehlavy2.......to proto aby se to nemuselo
pracne vyhledavat :))

Ne ted vazne, trvam na essidu klfree-usosala, co se tyce nejakyho
vyhledvani jmena tak stejne si kazdej zajemce nejdriv projde mapu jestli
ma u sebe pokryto a co se tyce lidi pripojenych na doksy, tak s tema si to
beztak domlouvam ja. Jinak jestli trvas na tom, ze to nutne musi byt
klfree-doksy, tak se ozvi ja ti dam kontakty na lidi, ktery jsou na tom ap
pripojeny a muzes je obehat a prepsat jim to jednotlive na tech jejic
ovisech. V neposledni rade stejne AP nepokryva cely doksy a nejspis bude v
budoucnu nutny, aby se postavil dalsi bod nekde ve stredu doks a tam si
muzes dat essid treba klfree-jirkabulan-jo.

Jo a jestli si chces o tom promluvit, tak icq a skype na me vidis v
podpisu, email v hlavicce, sem na irc a muzes se taky stavit na
dchubu(nyni na 192.168.235.2, od ctvrtka na dchub.klfree.net) nebo pouzit
telefon co je na me na webu sdruzeni.
Tady pod to uz prosim neflamuj.

Diky Petr Hornof (QiQo - spravce AP USosala)
--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)