Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

Hvozd debata na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 25 16:13:27 CET 2004

Ahoj.

Trvat muzes nacemkoliv! ALe myslim si, ze od toho tu je RADA, aby
rozhodovala jak se co bude jmenovat atd....

Hvozd / Převor

"QiQo (Qido Qorex)" <qiqo(cut-nospam)@sendmail.cz> píše v diskusním
příspěvku news:opshxwyeu01skkkk na news.klfree.net...