Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

Vilik1 hauptman na volny.cz
Úterý Listopad 23 23:37:58 CET 2004

ja myslim ze jedine dulezite je SSID aby bylo mistne jasne pro kohokoliv -
nejsme zadni tajnustkari abysme si pojmenovavali SSID vystiznymi nazvy jako
MyNetwork, 1000, ...

Az zase v Praze nebo v Melniku chyti Klfree-doksy, tak jim to bude hned
jasne co to je :-))) Usosala by museli lezt na strnky Klfree a hledat mapu.
jmeo routeru, Site, AP a janvim ceho jeste je jen nas lokalni nazev a tedy
mi to vime kde to je. Jediny SSID potkaji i lide mimo Klfree, takze tam se
primlouvam za zemepisne nazvy alespon v ramci moznosti.

V.

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:co0dl2$d91$1 na lit.fsid.cvut.cz...