Re: Poslední návrh :.)

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Úterý Listopad 23 21:12:30 CET 2004

Drahy Rayi...

Tak to vezmeme od zacatku... :-)

1. Nikdy jsem nerekl, ze jsi pred uzaverkou neposlal zadny logo... Jen
rikam, ze je skoda, ze na logu na kterym, jak sam pises, sis dal nejvice
zalezet si stvoril az po uzaverce... Proto prepokladam, ze i kdyby bylo
nejlepsi na svete nemelo by byt ze zasady vybrano... ( pokud nebude vypsan
novy vyber loga )
2. Je mi líto, ze ses nedozvedel o tom, ze jiz logo bylo vybrano, ale k tomu
uz jsem se taky vyjadril a omluvil se... A samozrejme taky nezpochybnuji
praci jakou sis s logem dal...
3. Co se tyce terminu uzaverky tak podle meho nazoru je to proste konecny
datum ( pokud nebude rozhodnuto jinak ) a musi byt pro kazdyho svaty... To
bysme to logo taky nemuseli nikdy vybrat... Mohl bys ho zdokonalovat kazdy
den a mohl bys porad chtit, aby bylo meneno!

"Ray" <RAYQ na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cnvqhn$b7b$1 na lit.fsid.cvut.cz...