Poslední návrh :.)

Ray RAYQ na seznam.cz
Úterý Listopad 23 18:03:09 CET 2004

Milý mistře Gespante,
nevšiml jsi si snad, že jsem (naprosto včas) v průběhu soutěže, korektně
před uzávěrkou stvořil 8 log???????  Další loga jsem udělal proto, že
vím, že dokážu udělat dobrou grafiku a logo, ať už bude podle mých
představ nebo ne........ a také proto, že mě mrzí, jaká loga se vybrala
a jaké nakonec bude pravděpodobně zvoleno...... tím spíš, že tyto loga z
návrhů na czfree byly jen tak (MIMOCHODEM) zaslány do soutěže...... a o
to víc mě mrzí, že logo KLfree vzniklo jen jako vedlejší produkt jiné
soutěže o logo a nedělal ho nikdo z kladna.... :((
- udělal jsem jedno, podle toho co jsem zachlechl od členů a další - mé
poslední podle požadavků rady + jiných členů..... dal jsem si na tom
dost záležet, přestože už je dávno po uzávěrce a mnoho lidí je jistě
proti a moje ""kreativita"" je jedině obtěžuje (za což jsem se náležitě
omluvil ;) )
přesto všechno nebylo nikde oznámeno, že logo je definitivně
zvoleno.......a já si jen myslel, že se to bude dále
protahovat.......(na fóru klfree jsem o tom neviděl ani jednu zmínku a v
kokusu taky ne(v těch tématech, co vidím))
tak jsem se alespoň snažil stvořit něco, co by se líbilo všem a byly
všichni pro :)    a i kdyby už bylo logo vybráno před měsícem, jde přece
o to, jaké bude naše logo a né o to, kdy skončila soutež nebo kdy někdo
něco vybral nebo oznámil......