Poslední návrh :.)

Ray RAYQ na seznam.cz
Úterý Listopad 23 21:51:15 CET 2004

logo na kterém jsem si dal nejvíce záležet a stále se mi nejvíce líbí je
moje logo8
(https://gomen.klfree.net/gallery/view_photo.php?set_albumName=loga&id=pivarci_KLFREE_LOGO8)
další loga jsem udělal jen na popud dění okolo výběru log, protože mi
bylo jasně že logo8 to nebude a ostatní se mi také moc nezdáli,
každopádně vybrat se dalo......
co se týče uzávěrky, tak pokud si pamatuju dobře, všechny loga z czfree
byly do soutěže dodány až PO uzávěrce.........

ale nebudem to řešit, rozhodně jsem nechtěl vyvolat žádnou slovní
potyčku :)
(to Mr. Gespand : opravdu netuším, jak a čím jsem se zasloužil tvého
nepřátelství ke mě, ale rozhodně už nechci dál pokračovat a postupně
dojít k oslovením typu "drahoušku" nebo "má lásko" :D :D)

rada vybrala asi docela jednoznačně, protože aktuálně zvolené logo bylo
snad jediné opravdu strohé jednoduché a seriózní (z top 10), přesně jak
bylo požadováno..........a zase tak špatný výběr to není.....i když to
mohlo být lepší......... , ale pokud se trochu zapracuje na grafice a
designu stránek, logo už nebude působit "jako pěst na oko", ale první
pokus se opravdu nepovedl )

PS:(v každém případě, ať se bude dít dále cokoli, jsem ochoten zhotovit
jakékoli logo na zakázku, teď když už v tom mám takovou praxi :) )