DC Hub u sosala

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pondělí Listopad 22 23:48:54 CET 2004

A zapomente na DC hub na pateri !!! rozhodne ho neumistim na server
sdruzeni - GAMEZONE!!

Myslim si ze DC je dost dobry pro lokalni provoz,
1) lidi si muzou vybirat odkud budou tahat - vedi kde je kdo pripojenej
takze si snad vyberou chytre - verim ze lepe nez nejaky automat
2) necele soubory - k cemu by to bylo dobre - rada mocnin dvou roste dost
rychle na to aby se rozdistribuovala data dost rychle - v pripade takoveho
zajmu..

3) kdyz nic nikdo nebude sdilet tak to si muzete sosat do aleluja z DC,
Osla/Muly  i z prstu :-)))

Vilik1

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:cntofe$6u2$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> jsem pro zprovoznit SERVER pro eDonkey/eMule - aspoň se konečně naučíte
používat
> Neo eMule a zjistíte, že je mnohem lepší než DC - a hlavně, data mohou být
rozprostřena
> do mnoha míst a sosatelná jsou i když v tom místě není velý file (jako i
BitTorrentu), takže
> už žádné fronty a konečně žádé limity, že MUSÍTE něco sdílet, sdílet
nemusíte nic a sosat
> můžete do alelůja ;-)
>
> K5

Daląí informace o konferenci Kladno