DC Hub u sosala

Weyoun weyoun na kladno.cz
Úterý Listopad 23 08:12:51 CET 2004

Mula/Osel by byly dobry pro sosani z venku. DC je skvela vec pro sosani po
lokalu. Jinak DC pro sosani z venku se mi moc nelibi a to nemluvim o
nekterych blbych pravidlech na nekterych hubech. Co hub, to jina pravidla.

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:cntqc0$78g$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Daląí informace o konferenci Kladno