DC Hub u sosala

lubie lubie na seznam.cz
Pondělí Listopad 22 23:38:35 CET 2004

presne tak! naprosto souhlasim! dc je skvelej program a se spravnym klientem
funguje i segmentovy stahovani z vice zdroju (v pohode treba z 10ti) takze
nad nim eMule ani nic nema vyhodu.

a chat je to skvelej, jinak jsem pro to, aby se dal na gameserver....psm??

S pozdravem a pranim pekneho dne.

lubie

Lubos Koucky
kLfREE.NET
"Skudlik" <skudlik na email.cz> píše v diskusním príspevku
news:41A2687E.90200 na email.cz...
> Pokud bude mit kazdy tech 200 koneksi co jsi tusim onehda psal, ze tam
> mas nastavenych, tak nam sit zkolabuje. Staci, ze tu sragoru e-cosi
> pouziva par lidi...
>
> DC je v tomhle naprosto cistej program. Tohle se mi na nem libi. Zadny
> fury koneksi otevrenych buhvi kam, proste klasicky P2P. Navic v posledni
> dobe docela i funguje jako nahrazka za IRC.
>
> Skudlik.

BitTorrentu), takže

Daląí informace o konferenci Kladno