DC Hub u sosala

Skudlik skudlik na email.cz
Pondělí Listopad 22 23:30:22 CET 2004

Pokud bude mit kazdy tech 200 koneksi co jsi tusim onehda psal, ze tam
mas nastavenych, tak nam sit zkolabuje. Staci, ze tu sragoru e-cosi
pouziva par lidi...

DC je v tomhle naprosto cistej program. Tohle se mi na nem libi. Zadny
fury koneksi otevrenych buhvi kam, proste klasicky P2P. Navic v posledni
dobe docela i funguje jako nahrazka za IRC.

Skudlik.