Vylepšené logo

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Čtvrtek Listopad 18 00:00:48 CET 2004

Za pravopis se neomlouvej, na to jsme si jiz zvykli. I kdyz letmym
ctenim jsem zadnou hrubku nenasel.

Tvuj nazor nemusis prece oddelovat - vzdyt cely tvuj post do newsu je
tvuj nazor, ne?;-)

Ale ten tvuj nazor je zajimavy. Divil by ses, ale udelat tak jednoduche
logo neni o jednoduchosti provedeni, ale o slozitosti napadu. Ale ten uz
malokdo zvenku zpetne vidi.

JB