Vylepšené logo

Ray RAYQ na seznam.cz
Středa Listopad 17 23:46:14 CET 2004

Jiri Bulan napsal(a):
> Ahoj Reji,
> je vidět, že se snažíš a zkoušíš a toho si cením (jako radní), neváhej a
> pokračuj.

díky :)

> Ale logo je přecejen část typografie, část grafika a ve tvém
> logu převládá ta grafika, která nevypovídá vůbec o Klfree. Nejde o to,
> jestli je tam síto nebo yagina. Chce to, abys dohnal tu typografickou
> složku - písmo, linie a tak.

vůbec nevypovídá o KLfree.....takže by písmo mělo být strohé, nejlépe
jednotné (v jediné barvě), přesně tak, aby vypadalo jako u každého
řadového loga a budilo dojem oficiálního seriózního sdužení??

vzít nějaký font a napsat s ním 6 písmenek umí každý (a pak za to může
chtít X tisíc Kč.... :D ), já "píšu" logo tak aby zaujalo a
nenudilo......nebylo to co vidíme všude.
a konkrétně s písmem a liniemi se vždy zaobíram možná až moc dlouho.......
snažím se udělat logo tak, aby bylo jasné, dobře a snadno čitelné a
hlavně "hezké", aby vypadalo dobře v jakékoli velikosti a aby se dalo
použít jako logo ( a né jako dekorace ;) )
<btw - vím, že originalita není to nejdůležitější>

> Takže pokračuj, přečti si nějaké knížky (na Internetu se o tyto vzácné
> znalosti dělí málokdo) o grafickém designu a pokračuj. Jsi na dobré cestě.

pár textů už jsem o tom přečetl a myslím, že moc dobrých rad tam tedy
nebylo :( ...............já osobně jsem toho názoru, že podobné knížky
potencionálního grafika jedině tak zařadí do škatulky "průměrný grafik
na úrovni" a odradí ho od jakýchkoli pokusů o cokoli nevšedního či více
originálního.........od čehokoli, co by mohlo přinést něco nového a lepšího.

před několika týdny jsi do news psal, abychom si ("tvůrci" log) vzali
příklad z ukázek log na
http://www.omegadesign.cz/engine.php?menu=logotypy.dalsi
<můj osobní názor>
nezlobte se na mě, ale takováhle loga opravdu nejsou moc dobrým
příkladem......... většinou je to jen nějak upravený či orámovaný text,
přičemž z většiny ani nepoznáte, o co se vlastně jedná, jsou-li vůbec
čitelná.......... dobře pár jich je povedených a dobře "použitelných",
ale většinu dokáže běžný uživatel počítače (který alespoň jednou použil
nějaký "program na kreslení") zhotovit za několik minut..........
(vlastně přesně to, co vidíme u všech společností, které se logem nijak
moc nezaobírají a nezáleží jim na tom, jestli "nějak" vypadá, ale
hlavně, že je "na úrovni" a dobře a seriózně reprezentuje firmu..... :D )
</můj osobní názor> (nechci psát žádnou kritiku :D )

tak nebo tak - pokračovat určitě budu, díky za "pochvalu" :) :) ;)

PS: předem se omlouvám za pravopis a překlepy ;) .......čeština není můj
nejlepší přítel..... :)