Vylepšené logo

Ray RAYQ na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 00:17:16 CET 2004

pokud chce někdo udělat jednoduché logo, proč pak do něj "vnáší" prvky,
nad kterými si pak běžní smrtelníci zbytečně lámou hlavu?
(už tedy neodděluji svůj čistě osobní názor :) ) většina log co každýden
potkávám, je tak "duchaplná", až to "bolí" :D a to nemluvím o

.....a když už je řeč o jednoduchosti, přece nechcete(me) aby naše logo
vypadalo nějak takhle:
(doba výroby 30 sekund :DD )