Vylepšené logo

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Středa Listopad 17 21:47:56 CET 2004

Ahoj Reji,
je vidět, že se snažíš a zkoušíš a toho si cením (jako radní), neváhej a
pokračuj. Ale logo je přecejen část typografie, část grafika a ve tvém
logu převládá ta grafika, která nevypovídá vůbec o Klfree. Nejde o to,
jestli je tam síto nebo yagina. Chce to, abys dohnal tu typografickou
složku - písmo, linie a tak.

Takže pokračuj, přečti si nějaké knížky (na Internetu se o tyto vzácné
znalosti dělí málokdo) o grafickém designu a pokračuj. Jsi na dobré cestě.

JB