Re: Sdílení dat

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Červen 24 20:39:55 CEST 2004

Na veskerych routerech sdruzeni je free soft (alespon co ja vim), takze tam
bys ani tu ruku nepotreboval.
Akorat by me teda zajimalo, jak si predstavujes "proskenovani vsechn kompu"?

Jako K5, ktery scannuje celou sit a hleda na portu 80 webove rozhrani
hardwarovych ap? Ten mi jeste neodpovedel, na co mu to je. Navic taky stene
ne vsechny hw ap maji neco na portu 80. pak najde taky web servery na portu
80.

Stejne jako sem sem hazel dotaz na nakup hardware, ktery sem poslal kopii
rade, zadna odpoved. Zkusim to jeste jednou.

BS

"Kosťák" <JKos na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cbf6om$adl$1 na lit.fsid.cvut.cz...