Re: Sdílení dat

Kosťák JKos na seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 20:34:20 CEST 2004

No jsem nějak zahlcenej zakonama o tom co je a co neni legalni, musim to
vstrebat, jen mi napadla myslenka  kdyby se proskenovaly vsechny kompy ve
zdruzeni vcetne routru atd. jakej by byl stav LEGALNIHO softwaru. Mam pocit
ze na jedny ruce bych to zpocital
No uz asi nebudu opruzovat s huby a uklidim se do ustrani
"Collector" <bobro na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cb7ki4$die$1 na lit.fsid.cvut.cz...