Re: Sdílení dat

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pátek Červen 25 01:11:16 CEST 2004

Tak jsem nejaky nejisty z fungovani mailove posty - maily pro rada at klfree
dot net  prijimam ale od tebe zadny nemam :-(  a to jsem znovu prosel
vsechny co mi prisli, jestli neni nekde schovany :-)

Vilik1

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cbf76a$amm$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
>
> Jako K5, ktery scannuje celou sit a hleda na portu 80 webove rozhrani
> hardwarovych ap? Ten mi jeste neodpovedel, na co mu to je. Navic taky
stene
> ne vsechny hw ap maji neco na portu 80. pak najde taky web servery na
portu
> 80.
>
> Stejne jako sem sem hazel dotaz na nakup hardware, ktery sem poslal kopii
> rade, zadna odpoved. Zkusim to jeste jednou.
>
> BS
>
> "Kosťák" <JKos na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:cbf6om$adl$1 na lit.fsid.cvut.cz...
FTP