wifi karta pro pripojeni

Oleg Smirsky smirsky.oleg na volny.cz
Úterý Červen 15 23:05:20 CEST 2004

Diky za radu. Pristoupim na reseni s AP, ikdyz to bude stat o litr a sitovku
navic. Nebudu prece troskarit :)

Potom bych se chtel zeptat na antenu. Vidim Door (predpokladam AP na vezaku
Vodarenska proti zastavce busu c. 1) z okna, nicim neruseny prostor. Asi 300
metru.
Vubec se nevyznam v tech vykonech a dalsich parametrech. Pochybuji, ze budu
potrebovat neco extra. Je mi jasne, ze chci smerovou antenu, abych nerusil
okoli. Budu ji montovat na ram okna.

Jakou antenu byste mi doporucili?

Oleg

"Belerby" <belerby na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:canhgh$spr$1 na lit.fsid.cvut.cz...