wifi karta pro pripojeni

Belerby belerby na seznam.cz
Úterý Červen 15 23:22:07 CEST 2004

Dobre rozhodnuti :))

No antenu? Tak trebas nejakou smerovou yaginu nebo nejake mensi sito...
treba toto:
http://www.inwifi.cz/eshop/index.php?go=items&item=143&cat=7&sub=20
nebo: http://www.i4shop.net/cz/iObchod/Catalog.asp?ca=1610&it=8872
nebo nejaka jina vyhovujici co najdete...

Belerby

"Oleg Smirsky" <smirsky.oleg na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:canob0$1gb$1 na lit.fsid.cvut.cz...