wifi karta pro pripojeni

Skudlik skudlik na centrum.cz
Úterý Červen 15 22:46:37 CEST 2004

Pri vyberu karty je dobre si hlidat jeste dalsi veci:
- podpora linuxu, pokud ji potrebujete (zrovna u edimaxu teda nic_moc --
kamarad mel obrovske problemy rozchodit pcmcia edimax na notebooku pod
linuxem - osvedcene jsou karty s prism25 (54) chipsetem jako treba zcom)
- kontrola vysilaciho vykonu (zejmena pokud budete mit lepsi ziskovou
antenu, tak je dobre mit kartu, ktera to podporuje)
- zvazit kolik metru kabelu bude treba od anteny az k pocitaci -- tohle muze
byt leckdy problem - obcas nezbyva nez pouzit HW AP jen diky tomu, ze
vychazi treba 15m a vic kabelu nezi pocitacem a antenou.

Vyhodou karty proti hw AP jsou snad jen vetsi moznosti pri konfiguraci,
cenovy rozdil uz tam zas tak kriticky neni. Jinak pro bezneho uzivatele,
ktery se v tom nechce moc vrtat je to hw AP asi vyhodnejsi.

"Belerby" <belerby na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:canhgh$spr$1 na lit.fsid.cvut.cz...