O co tu jde?

Hvozd debata na centrum.cz
Pondělí Červenec 12 12:18:38 CEST 2004

Vázeny Franku.

Vyhoda sdruzeni, je ze se muzete takto ozvat, navrhovat zmeny a take je na
Schuzi clenu realizovat.

Treba se Vam nebude libit cena internetu....dobre rozjedete kampan a na
Schuzi clenu si odhlasujem to ci ono.
U soukromeho subjektu muzete rvat jak chcete. Pokud nemate radnou
smlouvu...jste v haji. Priklad v praxi. Jen si vemte kolikrat uz na Kladne
podrazila kabelova televize. A nikdo se Vas na nic nepta. Maximalne ji
muzete zrusit.

To je dle meho nazoru hlavni vyhoda, pro kterou ja preferuji sdruzeni.

Hvozd
<agla na razdva.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.486.1089626713.23325.kladno na sluzby.klfree.net...