O co tu jde?

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Pondělí Červenec 12 12:32:47 CEST 2004

Dne Mon, 12 Jul 2004 12:18:38 +0200 napsal/-a Hvozd <debata na centrum.cz>
zprávu následujícího znění:

> Vázeny Franku.
>
> Vyhoda sdruzeni, je ze se muzete takto ozvat, navrhovat zmeny a take je
> na
> Schuzi clenu realizovat.

To je v poradku ale chyba je v tom za na schuzi nikdy neprijdou vsichni
a nikdy jse to vsichni vcas nedovedi a v ten moment to je o necem jinem.
To mne prave vadi ze dost clenu se neozve dokut jim pujde net ale pak uz
bude pozde.

> Treba se Vam nebude libit cena internetu....dobre rozjedete kampan a na
> Schuzi clenu si odhlasujem to ci ono.
> U soukromeho subjektu muzete rvat jak chcete. Pokud nemate radnou
> smlouvu...jste v haji. Priklad v praxi. Jen si vemte kolikrat uz na
> Kladne
> podrazila kabelova televize. A nikdo se Vas na nic nepta. Maximalne ji
> muzete zrusit.

Kabelovka nebude asi ten pravej priklad.
Ale radej podobna organizace ipWorks od zalozeni(drive nez klfree)
zdrazila jen o dph(to byla asi nutnost).

> To je dle meho nazoru hlavni vyhoda, pro kterou ja preferuji sdruzeni.
>
> Hvozd

Frank.