O co tu jde?

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Pondělí Červenec 12 12:07:51 CEST 2004

Lidé jsou tvoři tvořiví. Stále chtějí něco dělat. Napadlo tě taky někdy,
> že za to nechtějí vždy peníze? A přesto to dělají dál?
> No a někdo se rozhodne, že svojí soukromou zadarmo aktivitu zpeněží.
> Potom by se ale měl chovat jako člověk a ne jako hyena.

No ale vtom je prave problel-za nejakej cas opet vznikne ve sdruzeni nejaka
aktivita a vse jse bude opet opakovat.

> Proč věříš tomu, kdo Klfree založil a teď chce podnikat a vydělávat
> peníze do své kapsy? Řekni proč?
> Nemám nic proti tomu, že chce někdo vydělat. Ale mám dost argumentů,
> proč se to mělo udělat jinak a ne mstou na Klfree.

No skratka pro to ze to vcatku mysleli dobre a nikdo nemohl tusit kam jse
az dostane.A mimoto nebejt jich do dnes na kladne neni net za 350kc.

Frank.