O co tu jde?

jo jojobubu na email.cz
Pondělí Červenec 12 11:41:11 CEST 2004

agla na razdva.cz wrote:
> Nepresvetcuji nikoho je to jen muj nazor ze soucastneho stavu.
> Vyhoda je tada ta za nekdo dela zadarmo?Ale nikdo za darmo nebude delat
> vecne.

Lidé jsou tvoři tvořiví. Stále chtějí něco dělat. Napadlo tě taky někdy,
že za to nechtějí vždy peníze? A přesto to dělají dál?
No a někdo se rozhodne, že svojí soukromou zadarmo aktivitu zpeněží.
Potom by se ale měl chovat jako člověk a ne jako hyena.

> Nikde tu nepadlo to ze pri prechodu na jinou organizaci se bude zvedat
> poplatek.

Přechod na jinou organizaci by byl dost problematický, když není
uzavřené účetnictví... Co bys chtěl prodávat, když nevíš, co v
organizaci máš? V tom ale asi vězel ten fór...

> Projekt datnel jsem nevidel a neznam.
> A komu verim?Prece tem co klfree zalozily.

Proč věříš tomu, kdo Klfree založil a teď chce podnikat a vydělávat
peníze do své kapsy? Řekni proč?
Nemám nic proti tomu, že chce někdo vydělat. Ale mám dost argumentů,
proč se to mělo udělat jinak a ne mstou na Klfree.