O co tu jde?

Skudlik skudlik na centrum.cz
Pondělí Červenec 12 10:24:55 CEST 2004

> Nepresvetcuji nikoho je to jen muj nazor ze soucastneho stavu.
> Vyhoda je tada ta za nekdo dela zadarmo?Ale nikdo za darmo nebude delat
> vecne.

No jasny, lidi prichazej, lidi odchazej.  Mozna proto se na VH zvolila nova
rada. Pokud nezustane nikdo, kdo by se o nasi sit chtel starat, tak to muzem
zabalit ;-)) [nebo treba prodat, ze]

> Nikde tu nepadlo to ze pri prechodu na jinou organizaci se bude zvedat
> poplatek. Projekt datnel jsem nevidel a neznam.

... tak na tohle vazne nevim co odpovedet ...
... jestli jsi zacal sledovat deni ve sdruzeni nekdy vcera, tak ...
... bud si procist par (tisic?;-) prispevku za posledni mesice ...
... nebo tohle resit soukromou postou ...
... (jsem ochotnej povypravet o tom, co se tu deje :) ...

> A komu verim?Prece tem co klfree zalozily.

... todle je na me silny kafe ;-))))))  to radsi nebudu komentovat ...
... ale zni to hezky ... skoro jak nejakej reklamni slogan ;-)

Skudlik.