hnus

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Červenec 10 11:08:58 CEST 2004

Ahoj Premku.

Bod Iris ano byl Klfree. Byl postaven na dobrovolnosti MilanaK, jak dlouho
trvalo k tomu ho premluvit. Ted Milan se rozhodl ze sve dobrovolnosti
demontovat zarizeni pro Klfree a namontovat jine pro jiny subjekt. Ptam se
ma na to pravo ci nikoliv? Ja si stale myslim, ze ma. Ma to na SVEM balkone
a tudiz jen on rozhoduje koho tam pusti.

"baquedano" <baquedano na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:40EF8762.6020403 na seznam.cz...