hnus

baquedano baquedano na seznam.cz
Sobota Červenec 10 11:26:18 CEST 2004

Caus,

to je ta nase vyznamova neshoda. Na ten bod KLFree nema pravo - na to
APP jako takove, nebot vystupoval za KLFree, pouzival KLfree spoje. Tim
padem se tam napr. taky nikdo jiny necpal, i kdyby mohl.

Pokud zaplatil zelezo, musi mu to KLF vyplatit z kasy. Pokud ma antenu
doma, mame problem typu instituce x soukr.osoba - resitelny pisemnou
dohodou s domem nebo s nim o umisteni zarizeni /zdarma nebo ne/.

P.