hnus

baquedano baquedano na seznam.cz
Sobota Červenec 10 08:06:26 CEST 2004

Beny wrote:
> Pokud jde o pripojne body, ktere ted pomalu prechazeji pod spravu jineho
> subjektu, tak o tom jsem mluvil jiz na VH. Nebudte tedka z toho prekvapeny.
> Klfree melo dost casu sehnat si nahrady a taky to tak udelalo a dela.
> Midway je jedna nahrada, panelak v Americke druha. Myslim, ze delate co
> muzete.

Beny promin, ale ty jsi fakt nestastna osoba. Ty pripojne body nejsou
ani Tvoje, ani Japanovy ani nijake jine soukrome osoby - a co vice, ani
nebyly od doby, kdy jste na ne pripojili prveho clena KLFree. To vse je
KLFree, ktere jste vybudovali a ze ktereho jste proste utekli jak kluci
kdyz jim byla odebrana hracka, na kterou nestacili /rozsahem, jednanim,
.../.  Je to strasna skoda, ale je to ten hlavni pojmenovany problem.

Tak uz se konecne prestan choval jako ulicnik.

> Jeste jednou chci rici, ano mrzi me nepredany majetek, ale jedinou moji
> moznosti je stale dokola a dokola opakovat klukum, prosim pokusme se to
> dokoncit.

To neni pravda, muzes to pripadne resit sam, a ne opakovat neco klukum -
nevyresit neco, co ma byt "online" k dispozici za 3 mesice je absolutni
neschopnost.