hnus

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pátek Červenec 9 15:02:39 CEST 2004

On Fri, Jul 09, 2004 at 12:29:52PM +0200, Beny wrote:
> Nikdo nic pod nohy nikomu nehaze. Ten vliv o kterem tu mluvis ja na nikoho
> nemam. Ano kluci jsou mi kamaradi, ja jim muzu rikat horem dolem, tak uz
> kurna to predame, ale to je tak vse.
Tomu bych si dovolil se zasmat... Nic jineho nez hazeni klacku nam
pod nohy, vyrabeni problemu, nedodrzovani slibu, nekonecnych vymluv,
ignorovani dotazu a budovani site Datinelu nedelate. Aspon tak vidim
ja.

Ilustrace pro zasmani: nedavno K5 poslal MilanoviK hromadku dotazu... dlouho
se nic nedelo a pak od MilanaK prisla odpoved na tento mail, ve ktere
se omlouva, ze na mail zapomel odpovedet. Ano, tim ten mail tim zacinal
i koncil, zadna otazka nebyla zodpovedena, komicke ze? :)

Jako byvaly predseda jsi za ten bordel ve sdruzeni zodpovedny, z toho
se nevykroutis, ikdyby ses sebevic snazil. Ja to vidim na docela
slusnou sbirku porusenych paragrafu. To se jentak nekomu nepovede,
gratuluju:).

> Pokud jde o pripojne body, ktere ted pomalu prechazeji pod spravu jineho
> subjektu, tak o tom jsem mluvil jiz na VH. Nebudte tedka z toho prekvapeny.
> Klfree melo dost casu sehnat si nahrady a taky to tak udelalo a dela.
> Midway je jedna nahrada, panelak v Americke druha. Myslim, ze delate co
> muzete.
Tohle je pekna sprostarna, vzhledem k tomu, ze jsi se ani neobtezoval
ani zhruba rict, co je nase, prestoze jsme to mockrat urgovali. Kdyz uz
byla z vasi strany nejaka reakce, tak jen ze na tom pracujete a blablabla
naky vymluvy porad. Ze nam nic nedate a nereknete, at si pockame
na inventuru. Misto toho, abyste pilne pripravovali inventuru, tak
jak je videt, napr. na Japanove strese, pilne stavite sit Datinelu.

Ano, je pravda, ze chystame nahrady za vyznamne body, o ktere potencialne
muzeme prijit kvuli vasemu "nehazeni klacku pod nohy". Ale soucasnych bodu
se nehodlame vzdat bez tvrdeho boje. Ale tezko muzeme vybudovat paralelni
sit, kdyz ani nevime o co muzeme prijit a kupovat novy HW na celou sit
je blbost, zkratka si myslim, ze to je od vas pekna svinarna. Navic
z vaseho arogantniho chovani (viz. vcerejsi prepojeni nasich uzivatelu
povesenych na Socku (JNN) a Tokio do Datinelu)
usuzuju, ze sdruzeni NEMA VUBEC NIC.

> Co mohu zdelit, tak uz se hromadi HW, ktery bude predan. Slibeno mam. ze k
> tomu dojde behem nekolika malo dnu. Naradi jsem tez videl vytrideno, i ty
> zarovky tam byly :-) Konvice na kavu tez a dalsi material.
Tak na to zapomen, takhle predani majetku probihat NEBUDE.
Jestli tomu dobre rozumim tomu, co naznacujes, tak jste do ucetnictvi
dostali hromadu srotu, ktery mate nekde v garazi a hodlate jej vydavat
za majetek klfree? Doufam, ze se mylim a zadam Te o vysvetleni.

Prekvapilo me Jenikoho oznameni, ze Socka neni sdruzeni. Proto od Tebe
chci vysvetlit polozku z vypisu z uctu Klfree ze 17.1.2004 na castku 10000 Kc
a popisem "Jenik - vyplaceni HW". To, co psal Jenik za seznam veci
umistenych u nej v majetku Klfree hadam tak max. 2000 Kc, proto jsme
meli zato, ze Socka je sdruzeni.

Tomas Tichy