hnus

jo jo na email.cz
Pátek Červenec 9 14:50:14 CEST 2004

Ještě otázka Beny, tohle jsi vymyslel sám?

Beny wrote:

 > A kdyz si odmyslime ten nepredany majetek, tak cela vec bude mit svuj
 > pozitivni dopad pro vsechny uzivatele. A duvud? Nedojde k vytvoreni
monopolu
 > v oblasti pripojeni, obcan si bude moci vybrat. Klfree ci Datinel co
 > IPworks. To uz je jedno, jak se to jmenuje. Clovicku vyber si. Chces
lozit
 > po strechach, jdi do Klfree. Chces to mit domu az na klic a o nic se
 > nestarat, jdi ke komerci.

Já to vidím totiž přesně opačně už od tiskovky datinelu.

O vytvoření monopolu jde. O vytvoření monopolu datinelu, který je v
podstatě totéž co IPWorks. A co je nejlepší, když se vám nepodařilo
převzít členy klfree po dobrém? Přepojit je po zlém a zlikvidovat
klfree, tím pádem jedinou konkurenci, která v kladně reálně zbyla.

To ale víme my všichni od začátku, není to novina.

Od začátku jsem pro rovnou soutěž. Kdybyste řekli: "tady máte klfree,
dělejte co uznáte za vhodné, my jdeme podnikat." To by bylo jiné kafe.
Bylo by to čestné kafe. Bylo by to pravé konkurenční prostředí.

Postup datinelovského spolčení je likvidační. Něco tak odpornýho a
hnusnýho se snad může stát jen v naší republice.

jo