hnus

Svata Dedic garat na volny.cz
Pátek Červenec 9 14:53:50 CEST 2004

Beny wrote:
> No tohle zni zajimave. Uz se tu vypisuje konkurz na firmu o ktere jste
> prohlasili, ze vubec neexistuje. To je zajimava uvaha:-)

Existuje jen ve forme spolecenske smlouvy, kterou jste vytahli na
tiskovce. OR o ni nic nevi - ale je vseobecne znamo, ze bez
"postrceni".... to trva proste dlouho.

> A pokud se tu mluvi o navraceni majetku, instalace jsou bud majetkem
> soukromym ci majetkem sdruzeni. Aspon si myslim. Tady dojde k navraceni, jak
> PC, anten, ale i dalsiho WiFi bordelu. Pokud ma Svata instalaci za tyto
> veci.
OK, tak abych tomu rozumel i ja -- vezmeme si jako modelovy priklad
takovy Vezak. Mam tomu rozumet tak, ze odmontujete hardware, ktere tam
Sdruzeni ma umistene a kterym zajistuje sluzby pro sve cleny, a
demonstrativne jej predate jako haldu komponent ?

Mam pocit ze jsem spatne rozumnel, tak se ptam - jina je situace u
Japana a treba Jenika, ze.

-Svata