hnus

jo jo na email.cz
Pátek Červenec 9 14:54:18 CEST 2004

Aha, tak změna. Tohle jsi vymyslel sám. Nepochybuju o tom.

Beny wrote:

> No tohle zni zajimave. Uz se tu vypisuje konkurz na firmu o ktere jste
> prohlasili, ze vubec neexistuje. To je zajimava uvaha:-)
Je vidět, že víš o Datinelu nejvíc, tak nám pověz něco zajímavějšího.
Žádnej Datinel nebude a IPWorks to zahrne pod křídla své otec/matka
firmy na vrata?

> A pokud se tu mluvi o navraceni majetku, instalace jsou bud majetkem
> soukromym ci majetkem sdruzeni. Aspon si myslim.
nemyslíš, před valnou hromadou jsi svorně tvrdil, že celá páteř je
majetkem klfree. Kdeže ty časy jsou...

Tady dojde k navraceni, jak
> PC, anten, ale i dalsiho WiFi bordelu. Pokud ma Svata instalaci za tyto
> veci.

Dobrý, říct, že majetek za půl míče je wifi bordel! To ale nebudeš
vysvětlovat nám. Termíny nedodržuješ, tak nevidím důvod, proč by ti měl
někdo věřit, že bordel patří klfree. Já ti nevěřím.