hnus

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červenec 9 14:43:04 CEST 2004

No tohle zni zajimave. Uz se tu vypisuje konkurz na firmu o ktere jste
prohlasili, ze vubec neexistuje. To je zajimava uvaha:-)

A pokud se tu mluvi o navraceni majetku, instalace jsou bud majetkem
soukromym ci majetkem sdruzeni. Aspon si myslim. Tady dojde k navraceni, jak
PC, anten, ale i dalsiho WiFi bordelu. Pokud ma Svata instalaci za tyto
veci.

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:40EE82A3.2060104 na volny.cz...