hnus

Hvozd debata na centrum.cz
Pátek Červenec 9 15:05:25 CEST 2004

Beny.

Jam myslim, ze uz Ti nikdo neveri!!! Aspon v to doufam!!! Samozrejme, nekdo
asi verit bude.....kamosi z firmy.

Je fakt videt, ze cele sdruzeni jste budovali jen proto, aby casem vznikl
Datinel.......to bylo place: My sdruzeni obetujem hafo casu...ale zajem byl
asi uz tenkrat jistej vid??

Ja Ti narovinu rikam, jste podrazaci nejvetsiho kalibru!!!

Hvozd

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccm3ut$5v5$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> No tohle zni zajimave. Uz se tu vypisuje konkurz na firmu o ktere jste
> prohlasili, ze vubec neexistuje. To je zajimava uvaha:-)
>
> A pokud se tu mluvi o navraceni majetku, instalace jsou bud majetkem
> soukromym ci majetkem sdruzeni. Aspon si myslim. Tady dojde k navraceni,
jak
> PC, anten, ale i dalsiho WiFi bordelu. Pokud ma Svata instalaci za tyto
> veci.
>

> "Svata Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
> news:40EE82A3.2060104 na volny.cz...

ze