hnus

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Sobota Červenec 10 16:41:44 CEST 2004

Tady přeci vůbec nejde o pár hmoždinek. Ale o tu práci! Co se týče třeba
materiálu tak kazdy kdo se v tom orientuje vi, ze ty mraky drobnejch veci
stojej mnohem vic nez nejakej semtam router nebo semtam AP. Kdybych jenom
spocital treba matros kterej sem do klfree zainvestoval ze sveho byla by to
jiste take zajimava cifra. Ale delal sem to aby mi sel net a nenapadlo me si
stezovat. Je jasne ze ted nikam nepolezu neco nekam sundavat. Nejsem takova
socka, ale stve mi to.

"Flashx" <flashx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccorsc$cis$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> ŠPÍNA ? je vidět že sarajevská partička si vždy najde nějaké heslo:)))

Samozrejme,

Slibeno