Co s tokiem ?

Svata Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Červenec 8 23:03:37 CEST 2004

Beny,

Beny wrote:
> Ja nevim co do Jenika furt rejete. Rozhodl  se, ze Klfree uz na strese
> nechce. Tak co tu furt resite probuh. Je to jeho rozhodnuti.
>  Mate Midway, tak at se lidi pretoci, kterym se nebude libit politika
> Datinelu.

Ty i Jenik jste celou dobu vystupovali jako klFree, pripojovali jste
cleny jako klFree a jednali jste za klFree. Lide se hlasili na Socku
protoze to je komunita, klFree.
Pokud chcete z duvodu ktery mne moc nezajima prejit na konektivitu
jinou, je to vase vec. Pokud s sebou ale bez ptani tahnete ostatni lidi
s tim, ze "se pretoci, kdyz chteji", JE TO PODVOD. Ne ve smyslu
trestnim, to probuh ne. Ale ve smyslu moralnim.

Beny, velmi jsi u mne klesl, kdyz nerozumis ani takove zakladni
zodpovednosti.

-Svata