Co s tokiem ?

Jenik jenik na datunel.net
Pátek Červenec 9 08:05:14 CEST 2004

no musim te opravit, jak je videt tak vis uplne prd.

klfree-je
sterbina
pigtail
edimax
30m utp + 5m list + elektrikarka krabice.
jenika-je
napajeni ower ethernet
switche + dalsi rozvody az na balkon
socka jako PC + karta + tyhan 16DB + pigtail

takze to jen pro informaci. je to na fotkach

ten hw ktery vyuzivam klfree jak ty rikas, nevyuzivam, protoze ho
vyuzivaji lide pripojeni na mne.

klfree zneuziva ve svuj prospech toto:
muj soukromej stroj, moji kartu, meho tyhana, mou kabelaz, mou elektriku
( jak na pc tak i na napajeni strechy).
imho i ten edimax byl uz pri minulych burinach vymenenej, protoze
odesel, tak jak se stalo i vam jinim.

pokud bude treba hw muzu bezproblemu vratit, avsak nemam zajem odriznout
sve klienty, oni samy se musi rozhodnout kam se vrtnou.

jn