Co s tokiem ?

Jenik jenik na datunel.net
Pátek Červenec 9 08:24:27 CEST 2004

mno musim zareagovat, takto svato a ostatni:

strecha je na mou soukromou osobu, budete mit dost casu na to aby si
sdruzeni sehnalo adekvatni pristupovy bod. lidi nebudou odpojeni.
peering do klfree neni problem zajistit. staci na to dalsi sitovka +
pigtail, antenu mam. po zapujceni neni problem propojit s midway, pokud
padne spojeni mezi tokio vodarna.

a to proc to delam to vas opravdu nemusi zajimat, proste se chci
odpojit, mam na to pravo jako ostatni.
cinte se, mate moznost rozsvitit u contoura, pokud bude souhlasit.

zajimalo by mne co by jste delali, pokud bych se stehoval. I to se stat
muze. Skalni klfreenetaci vedi ze jsem o tom jiz mluvil. A asi
pochopite, ze novy najemce bytu by netoleroval pecko na balkone, balik
dratu , odber elektriky a navsevy k5 & spol :).

skuste to pochopit.

jn