Statistiky, omezeni p2p

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Únor 13 08:42:09 CET 2004

K5 napsal(a):

> Evidentne o tom nic nevís, tak si bud rozsir své vedomosti o této
> problematice, nebo se radeji zdrz podobných mírne receno "nepresných"
> tvrzení.

Myslim ze vim o tom docela dost, par znamych uz na to dojelo.
Uvedom si ze si nekupujes internet ale prispivas do sdruzeni a vyuzivas
sluzeb internetu. Tj. klfree neni poskytovatel. Je to podobny model jako
ve skole.

> Jestli jsi nevidel nic legálního, pak je to jen a pouze TVÁ neznalost, takze
> jí prosím nezvseobecnuj. To bychom mohli skoncit u toho, ze celý internet
> je povetsinou nelegální a rovnou se od nej odpojit.

Ano mas pravdu cely internet je nelegalni. Ale my tady ted resime
problem funkcnosti konektivity. Tak prosim nebud tak pateticky. Je videt
ze tvoje zavislost na p2p dosahla maxima :).

> Zákaz P2P máme v práci, domu jsem si internet neporizoval proto, abych ho
> mel doma stejne "orezaný" jako v práci. Takze jsem jednoznacne proti zákazu.
> Nejsem ale proti "regulaci", porád lepsí "pomalu a dlouho", nez "vubec".
> Nekteré veci proste nelze získat jinak, nez práve prostrednictvím P2P.

Internet sis neporizoval, pouze si vstoupil do sdruzeni a mas moznost
vyuzivat sluzeb sdruzeni.
Slibuji ze se ti rychle dostane nabidky vyhrazeneho pripojeni od firmy,
samozrejme za jine financni ohodnoceni.

> K5

Dekuji vsem za prispevky v diskuzi.
jenik