Statistiky, omezeni p2p

K5 darth_moula na atlas.cz
Čtvrtek Únor 12 16:29:13 CET 2004

> Ja bych vubec navrhl nadobro zakazat p2p traffic z venkovni casti site.
> Nemam zajem tu mit osu ci nejaky dalsi svinstvo.
> Jeste by nas mohly nutit logovat traffic p2p aby mohly zavirat nase cleny.
Evidentne o tom nic nevís, tak si bud rozsir své vedomosti o této
problematice, nebo se radeji zdrz podobných mírne receno "nepresných"
tvrzení.

> Na co to vubec je ? Da se tam ziskat neco legalne ?
> Ja osobne jsem tam videl pouze warez, porno, video, music. Jinak nic
> legalniho.
Jestli jsi nevidel nic legálního, pak je to jen a pouze TVÁ neznalost, takze
jí prosím nezvseobecnuj. To bychom mohli skoncit u toho, ze celý internet
je povetsinou nelegální a rovnou se od nej odpojit.

> Ja osobne jsem odhodlan zvednout svuj hlas na podporu navrhu , zakaz p2p.
Zákaz P2P máme v práci, domu jsem si internet neporizoval proto, abych ho
mel doma stejne "orezaný" jako v práci. Takze jsem jednoznacne proti zákazu.
Nejsem ale proti "regulaci", porád lepsí "pomalu a dlouho", nez "vubec".
Nekteré veci proste nelze získat jinak, nez práve prostrednictvím P2P.

K5