Nebyl nalezen subjekt

Contour allskonar na allskonar.net
Čtvrtek Únor 12 17:47:52 CET 2004

Messag
1000
e-ID: <lvFxYgY8DHA.2332 na web.stromc.cz>
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Statistiky, omezeni p2p

Co jsem slysel, není nelegální si ona data stahnout pro vlastní potrebu, ale
poskytovat je dalsím osobám. Ruku do ohne bych za to nedal, ale podívam se
po nejakej konkrétních zákonech.

Osobne jsem proti zakázání p2p. Jak uz bylo receno, radeji pomalu nez vubec.
Pokud je linka do inetu 4Mbps, 1Mbps by se snad vyhradit mohl. 3Mbps se mi
pro webové stránky zdá az az. To je jen muj neznalý názor.

Contour

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píse v diskusním príspevku
news:fu160aU8DHA.2332 na web.stromc.cz...