Pro pana Dedice

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 16 16:11:07 CET 2004

Beny wrote:
> Mily Svato.
>
> Nemyslim si, ze bych kdekoliv napsal, ze jsem spolupracoval od listopadu
> lonskeho roku na komercionalizaci Klfree. Byl jsem s timto napadem seznamen

Toto si vyzada dukladnejsi odpoved. Formulace "pan Krcmar", "pan Vanek"
navozuji dojem volne spoluprace profesionalu, nebo dokonce standardni
obchodni nabidky. Kamaradi (alespon pokud dobre chapu vyznam toho slova)
nezvou kamarady na "schuzky", ale debatuji s kamarady v hospode. Az pak
prizvou treba kontrolni komisi, zastupce z jinych mest apod.

Co se tyce tveho podilu na "planu", mohu soudit podle pomerne promyslene
a dukladne argumentace, kterou jsi mel v kvetnu pripravenu. To rozhodne
neni dilo jedne noci nebo jedne odpovedi na dotaz.

> Pokud jde o rok 2004 (jaro) byly novy clenove seznameni s moznosti, ze muze
> k necemu dojit, ale to bylo v dobe, kdy uz se tato diskuse o budoucnosti
> site objevila na verejnosti. Nikomu jsme nerikali, ze se prodej urcite
> uskutecni, ze je to jasna vec.

Mno. Nebudeme zde asi citovat jmena ze ? Je dost nekolik znamych
pripadu, kdy se presne toto delo. Jestli jsi o tom vedel nebo ne je Tvuj
problem. I kdyz moznost, ze se uzivatele, kteri se navzajem neznaji,
domluvi na spolecne vymyslene pohadce zde samozrejme take je.

> Vymyvani mozku - to ze sit drzelo par lidi, vedel skoro kazdy, kdo se
> zajimal, jak to vubec funguje. Predstava, ze by tito lide odesly ze sdruzeni
> naraz, ze dne na den, mne utvrzovala v tom, ze by to sit nemohla dlouho
> prezit. Stejne tak, jako kdyby jste to naraz zabalili Vy.

Ale blbost, Beny. Mas 2 pripady:

1. *vsichni* clenove jsou lide, kteri spolecne dilo (sit Klfree.net)
nezajima, protoze chteji net a smytec.
No v tom pripade nejde o obcanske sdruzeni, a MOZNA jde o danovy unik,
protoze takove sdruzeni vubec nenaplnuje funkci zamyslenou zakonodarcem
:). Takove "sdruzeni" je spise klasicka firma ve ktere se podnika s
penezi clenu.

2. nekdo zajem ma, a pak se to nejak ustoji. Mozna se ztratami, mozna
ne. Komu treba redukovane a horsi sluzby nevyhovuji, muze vystoupit a
realizovat sve pripojeni jinak, ne ?

Sit zpocatku prezije setrvacnosti, stejne jako prezila nekolik tydnu po
zvoleni Rady v kvetnu 2004, kdy jste s MilanemK prakticky blokovali jak
vzdaleny tak fyzicky pristup k zarizenim.

A nas neni 4 ani 7. Ve foru spravcu a "aktivnich" je registrovanych 46
(!!) lidi. Dovedes si predstavit, ze s tim vsichni ti lide naraz prasti
? Tolik lidi se neshodne ani na tom, kam jit do hospody :)

Na rozdil od nas budou mit navic nastupci pomerne obsahlou dokumentaci k
siti a SW na ni. To VYRAZNE urychluje "zacvik" a zmensuje riziko
nepostradatelnosti jednotlivce.
Nebudu radeji rikat s jakou dokumentaci jsme zacinali my.

> Neslo o to, bud prodej nebo koncime, ale videli jsme pouze jen tyto dve
> vychodiska. To bylo ale asi tak 3 tydny az 14 dni pred Schuzi clenu. Na
> schuzi jsme prisli s tim, ze odstupujeme. Ne proto, ze se prodej
Podle jinych ucastniku jednani (pripominam, ze jsem tehdy nebyl clenem
Sdruzeni) to bylo ponekud jinak. Prosim nezabredavej dale do polopravd.

> Co ale tvrdim dodnes je to, ze nebylo v nasich silach sdruzeni uz
> ukocirovat.
Dovolim si presne citace (30.4.2004)
"Pri pohledu na zkusenosti, ktere jsou z dosavadni cinnosti Sdruzeni
jsem presvedcen, ze je potreba 4-5 zamestnancu na trvaly pomer a par
dalsich lidicek, kteri se budou najimat brigadne."
[...]
"Sami vidite, ze prerod Sdruzeni je nutny a neodkladny. Neni to, jako
kdyz nas bylo 5, kdy jsme si to pousteli s Jenikem pres udoli. [...]
Tuto hranici jsme jiz davno prekrocili a opet jsme na dalsi krizovatce,
ktera nas zavede do site funkcnosti ci pomaleho umirani."

To zni docela jinak a docela uderne, ze ?

-Svata

P.S.: Nejsem "pan Dedic". Nepotrebuji si hrat na celebritu a nepotrebuji
z obchodnich duvodu podsouvat ze pana Kostecku neznam osobne (byt
povsechne) a ze tudiz budu jeho navrhy posuzovat nezaujate.